Deletedmom_115 bende mama meme konusuna deliriyorum. Biri diyo mama ver biri diyo mama verme. Doktor mamaya gerek yok diyo çocuk susmuyor. Yetersiz hissetiriyorlar yok benim sütüm söyle böyle biktirdilar. Bi ara takıntı oldu bende süt ne kadar kaç ml diye. 3 aylık olduk ama yenidogan gibi sürekli memedeyiz. Ağzının kenarında da dursa meme açıkta geziyom bi inek misali. Şimdi düşünmeden emziriyorum 2 ya da 3 mama veriyorum tok mu aç mı değil mi önemli değil o bagirmiyor ben dinleniyorum.