3 aylık olunca geçer dediler 1 hafta sonra 4 aylık olacak ne azaldı ne geçti ne yapacağımı şaşırmış durumdayım kimyon masaj ne varsa denedim hiç biri işe yaramıyor kakasını zor yapıyor gazını zor çıkartıyor çok yoruluyorum çok üzülüyorum Allah güç kuvvet versin bizlere bu günlerde geçecek 😞