Buradaki annelerin büyük bir çoğunluğu ya yeni anne ya emziriyor ya lohusalık depresyonunda gibi psikolojik olarak zor süreçte olabiliyor. Böyle fazla rahatsız edici başlığı açmak burada dayanışma için var olan insanlara hiçbir faydası olmadığı gibi bazılarımızı çok kötü de etkileyebilir. Bir çoğumuzun sosylleşme alanını daha pozitif şekilde randımanlı kullanılmasını naçizane tavsiye ederim.