Meri-Mel çok üzüldüğüm bir olaydı Allah rahmet eylesin. Bu tip olaylar topluma karşı çok korumacı yaptı beni. Geçen gün oğlum anasınıfna gidiyor onu aldım çıkışta bebek arabasinda da 11 aylik diğer oğlum var. Büyük olan arkadaşıyla kaldırımdan gidiyor bende yol kenarından yanlarından. Onlar kaldırımda giderken genç bir kadın elinde bıçak yere çömelmiş sallayıp duruyor bende hemen görür görmez çocukları yanıma çağırdım ve ilerledim kadında arkamdan kapıda kaldım da açmayı çalıştım bununla olmadı kocamı bekliyorum dedi bende olsun kimseye güven olmuyor sizlik bir durum değil diyip ilerledim. Gerçekten asla kimseye güven olmuyor kaldırımda bile yürürken yanımızdan biri gececekse çocuğumu diğer tarafıma alırım. Bu gözler ellerinde jiletle gezip saldiranlari durup dururken samuray kiliciyla tanımadığı insanları öldüren kişilerle dolu. Gerçekten Allah iyi insanların karşısına iyileri çıkarsın her daim evlatlarımızı korusun