Nur1212
Ya evet bende bugün test yaptım ve kesin hamileyim tabi yarın gidip tahlil de yaptırıcam .
Şuan benimde kızım 28 aylık tam doğacağı sıralar 3 yaşına giricek.
Sizinle aynı olacağız , çok zorluk yaşıyormusunuz, kıskançlık oldu mu?
Birde 2 çocuğu idare etme fikri de beni korkutuyor . En azından 4 yaşında olsaydı kızım diyorum , sağlık olsun diyelim artık :)