ReisinKizi Zuzua ay yok ya ben aldım onu da ıslak kullanıyorum şimdi. Çünkü gereksiz bir şey. Ben kuru mopla toz toplayacağıma ıslak mopla yer silerim aynı eforu harcıyorsun nasılsa
Zuzua ReisinKizi @Noname21 valla o kadarda ovuyorlardi. Gerck kullanici degillerdi herlde . . Alamadmda zaten pahalli . Smdilik tozlari cekpasla topluyorum valla .