KirmiziBalik Biprensannesig bizim gibi cikanlar olacagindan ev bulma sikintisi yasamayiz diye dusunuyorum ya insallah oyle olur 😵💫
MasaLiyam KirmiziBalik biz Ardahan’dan İstanbul’a gideceğiz ama ilçeler bizim açıklanır mı bilmiyoruz herkes başlama yaptıktan sonra belirleniyor diyor çok saçma ya lojmana başvuramıyoruz da o yüzden bilgisi olan var mı kızlar
durununannitoskosu KirmiziBalik Biz Çanakkale’ye gidiyoruz lojman başvuruları bugün başladı ben ilçeleri de bugün yarın bekliyorum
KirmiziBalik Biprensannesig siteye hergun bakiyorum kiralik ev sayisi hergun artiyor 😆 buluruz insallah kendimize gore birtane😁
Biprensannesig KirmiziBalik lojmanda oturma süresi de 5 yılmış ya biz de gitmişken iki şarkıda çıkaralım diyoruz o sekilde van 6 yıl oluyo galiba iyice kafam karıstı 🥲🥲
KirmiziBalik Biprensannesig birde o vardi dimi 😵💫 van guzel yer cok sanslisiniz bence orda bi arkadasim senelerdir gitmek istemiyor oraya yerlesmek istiyor hatta 😊 belki sizinde oyle olur gitmeden bunlari dusunme bence 😊😊
Biprensannesig KirmiziBalik yaaaa hiç geçmedim dogu tarafına telaşım o yuzden inşallah herşey güzel olur hepimizin hakkında😍🥰🥰🦋
KirmiziBalik Biprensannesig evett haklisiniz. Bende oyle sayilirim agriyi gormedim hem merak hem korku hem stres hepsi bir arada biran once ilceler aciklansa nasil bir yerde yasayacagimiz belli olsa kendimizi hazirlasak dimi :))
Cennet1212 KirmiziBalik dun aksam Konya ve Yozgat aciklanmis bugunde Denizli açıklandı insallah bayrama kadar sürmez diger iller
Biprensannesig Cennet1212 inşallah ya ne kadar uzun sürdü ilin açıklanmasını bekledik birde bu ev toplama telası sıcaklar cocuklar derken yıldık
Biprensannesig Cennet1212 bayrama kalmasa ne güzel olur zorlanmayayım dıye evı topladım yavas yavas ama içindeyken olmuyor ya bianonce toplanıp cıkmak en mantıklısı