hicrandagli oğlumun ilk topuk kanını alan hemşire ayağının altında morluk yapmış geçmiyor 3yildirben de çok takıyorum bugüne kadr ki hiç bir Dr ciddiye almıyor ilk defa gördük vs diyor şimdi ben de hematoloji bölümüne götürmek istyrm tabi oncesinde çocuk Dr o bölüme kayıt açması gerekiyormus.ins iyi bir Dr a denk geliriz.