Benimde bebeğim bir aylık ve gözünün altında var burnuna kadar bende gittim gösterdim ve evet o kalp ilacını kullanmam gerektiğini söyledi işe yarıyor olması beni mutlu etti bende kullanıcam çünkü yüzünde gittikçe rengi kırmızılaştı daha başlamadım kullanıpta etkisini görenler varmı