kagan221_ esilamom02 Sadece anne sütü alıyorsa sorun değil canım banada aynısını demişti obez demedi de mama mi veriyorsun kilosu ayına göre fazla dedi halen diyorlar 1 yaş kilosunda 9 aylık
D_deniz esilamom02 3.750 doğdu ise her ay ortalamaya vursan 1kg almış sayılır güzel kilosu tombik bebek doğmuş güzel kilo almış işte ne güzel maşallah