esilamom02 benim ilk çocuğum 1aylıkken 6kiloydu ona bile obez olur dememişti doktorum, sadece anne sütüyle besleniyordu. Ama mama veriyorum deseydin mamayı azalt diycektim demişti, ama sadece anne sütü alıyorsa bişey olmaz demişti. Onun dışında boyunu fazla buldum ben sizin bebeğinizin, acaba yanlış mı ölçüldü o aya o boy biraz fazla ve doğum boyu kaçtı acaba?