kubra00k hanımefendi kızımı ben baklavalarla, şekerparelerle beslemedim. Alt tarafı doktor dediği için yulafli bisküvi verdim ve kek yaptım. Ne var bunda. Buradaki arkadaşlarada belki yardımcı olur diye size doktorun bize soylediklerini paylaşmak istemiştim sadece. Ama görüyorum ki hata etmişim. 4×4 lük bir anne değilim. Ama olmaya çalışıyorum bunun içi. Elimden gelenin fazlasını yapıyorum. Kimse beni ve anneliğimi yargılayamaz buna asla izin vermem. 1 yaşını geçmiş kızımada kek yapabileyim yani değil mi. Kızıma çikolata veren biri değilim. Doktorun söyledigi ve verdigi örnekleri ilettim sadece. Bu şekilde yapan varsa yapmaması gerekiyor diye. Bravo size bebeğinizin sütlacına şeker katmamışsınız. En iyi anne sizsiniz tebrikler 👏