Minigim38 koalammmmmm ben ikisinde de yaptırdım alt katimda suriyeliler yaşıyor Aşırı derecede pisler daha da koruma aşısı olsa yaptırırdım 🙄
koalammmmmm Minigim38 iyı kı yaptırmssnz canım baksana hem dıbınde hemde pıslermıs daha ne olsun benımde yakınımda olsa vazgeçmezdim yaptırmaktan eşimin söylemesiyle felan Allah korusun bulaşır felan en doğrusunu yapmışsn valla
koalammmmmm nrcndmr aynı ortamda bulunuyorsa eşiniz mutlaka yaptırılmalı zaten esım bızde boyle bır durum olmadığı ıcın yaptırmayalım dedı öyle kaldı. Iyı kı yaptırmssnz en doğrusu
koalammmmmm kimbumadam bızde yaptırmadık dün esım son anda boşver desı yasına üç ay var zaten dedı dediğin gıbı vakada duymadık hıc çevremizde surıyelıde yok öylelıkce vazgeçtik
kimbumadam koalammmmmm İyi yapmışsınız 11 aylık oldu bile kızım hijyene de dikkat edersiniz zaten sorun olmaz💜
UrbanMom koalammmmmm benim saglik ocagim 9. Ayda yapmiyoruz dedi bende disardan ogrendim asi olduğunu. 1 yasta olacak dediler ama hepsinde degisiyormus
koalammmmmm UrbanMom normalde bırıncı yaşta ilk dozu ama sımdı dokuzda da yapıyorlarmış seçenek sunuyorlar bazılarına sormamıslar yazılanlara göre ama sıze hıc yok demişler söylemelerı lazımdı
ikizzannesii UrbanMom peki kan almaya ilgili bilgi verdiler mi size de 9. Ayda aldılar mı kan yoksa 1 yaşında mı alınıyormuş
Minigim38 koalammmmmm aşırı derecede pisler kokuyorlar binanın camları hep açık duruyor hala da gitmiyor kokusu bide 20 küsür çocuk var evde🙄🙄 binadan dışarı çıkana kadar kaç kez siliyorum bebeğimi.
UrbanMom koalammmmmm benim hic haberim yoktu arkadasimin bebegimden 2 ay buyuk bebegi var bende ondan ogrenmistim aradim kaldirildi o denildi
UrbanMom koalammmmmm hic aciklama yapmadilar sadece kaldirildi dediler arkadasim sordugunda hayır var demisler
koalammmmmm ikizzannesii dokuzuncu ayda kan veriliyor canım bır yasında idrar testı yapılacak dedi bır yasında idrar tahlılı yapılıyor
lohusaserbeti koalammmmmm siz daha iyi bilirsiniz benim kızım 7 aylık şimdi tam yaz ayına denk geliyor 9 aylıkken ben o yüzden yaptırıcam temas ihtimali artıyor çünkü
biraslananasi koalammmmmm biz bugün yaptırdık aşıyı. son yıllarda görülme sıklığı arttığı için aşı takviminde öne çekilmiş aşı
koalammmmmm Minigim38 Allah kolaylık versın canım valla çok zor sızın ıcın baska yere tasınsanız daıre sızın mı