Normalde birinci ve dördüncü yaşta yapılan kızamık aşısını dokuzuncu aydada yapıyolarmıs artık Suriyeliler arttığı ve onların bız gıbı aşı takıbı olmadıkları için böyle yöntem almışlar. Doktorumada sordum yaptır virüsler arttı felan dddı ben yaptırıcam aslında ama ıkı dozken üç olacak sorun olır olur mu diye de aklıma takılıyor aslında sız yaptırdınız mı yada yaptıracak mısınız fikriniz nedir annelerim🌸