eda_oyku23 ya hiç yaptırmayın ya da hepsini yaptırın yarıda bırakmak daha tehlikeli. Ben bütün özel aşılarını yaptırıyorum, bexsero aşısının ilk dozunu yaptırdım nimernix aşısının da son bir dozu kaldı. Devir hastalık devri elimizde böyle bir imkan varken yaptırmak en mantıklısı, sonuçta aşı yani. Allah korusun yarın birgun bir hastalık geçirse keşke demekten iyidir
Sağlık ocağında vurduruyorum ben bazi sağlık ocakları vuruyor aşıyı sorabilirsiniz. Hiçbir şey çocuğumuzun sağlığından daha önemli değildir, ilerde ne olacağı hakkında hiçbir fikrimiz yok çünkü