kubra00k ay ben de 3 hazirana randevu aldım özele gidip yaptırmak için. Çocuk doktorundan randevu alıyorsunuz o ordör veriyor siz parasını ödeyip yaptırıyorsunuz aşı bizim bünyemizde var dedi. Kim bilir ne kadar isteyecekler, fiyatı da sorunca söylemiyorlar. Sizin yorumdan sonra kuzenimle görüştüm kendisi ve annesi (teyzem) hemşire, bayramda memlekete gelicem siz yapar mısınız dedim tabiiki dedi. Sizden de Allah razı olsun, ikizlerim var iki çocuğa 4′er binden 8bin vermem gerekicekti. Elbette sağlık söz konusu olduğu için gözden çıkarmıştım ama az buz para da değil ki..