Sasahuu Kizim 3200 gr dogmustu, 2 aylikken 4550 gr olmustu. Hic mama vermedim, cunku doktoru oyle bir sey demedi hic. Ama etraftan zayif diyen, mama ver diyen, sutun az diyen, sutun yaramiyir diyen cok olmustu. Hicbirini sallamadim. Arkadaslarin yazdigi gibi, cis sayisi gibi doydugunu gosteren seylere bakin, gerisi bebekten bebege degisiyor. Benim kizim minyon mesela. Cok sukur ek gidayi cok guzel yiyor, seviyor. Ona ragmen hala minyon. Yapisi bu cunku. Doktor da boyle dedi. Sizin kiz minyon, olacagi ancak bu ve bu sekilde de gayet saglikli bir bebek. 8 aylik 7750 gr su an. Bu arada doktora da sormustum o zaman, sutun yaramamasi gibi bir sey mumkun mu diye. Oyle bir sey yok, olsa olsa sut alerjisi olabilir demisti. Benim kizda sut alerjisi cikmisti sonradan ama diyetle bile kilo alimi pek degismedi. Cunku dedigim gibi yapisi boyle. Alabilecegi kadar aliyor.