Kızlar merhaba bebeğim 51 günlük 3600 gr doğdu. Başlarda vermiştim mama ama sonradan kestim.şimdi sadece anne sütüyle besleniyor. Şu anki tartıdaki kilosu 4800gr boyu 57 cm geliyor etraftaki herkes mama vermemi söylüyor😔.sütüm yaramıyormuş bebeğe? Sizce de vermeli miyim? Doktor randevumuza 10 gün var