dmtbe evet çok çabalıyorum bazen diyorum 6 aylık olsun bırakırım canım çıktı yeter diyorum, geri 2 yaşına kadar emzirmek istiyorum, gece uyuyup uyanınca güzel emiyor bide gündüz uzun uykuya uyuyup uyanınca gerisi yok şimdi gene vermeye çalıştım çok az emdi mama verdim şu 3 gündür de biberon reddi yapıyor la havle ya