Kızlar bebeğim sezaryenla dünyaya geldi göğüs ucum yoktu, mama verildi 12 gün (biberonla) sonra sütüm geldi göğüs ucuyla aldı memeyi mamayı kestim 5 gün ama yetmedi sütüm, uyumadı, ağladı memeden inmedi, geri biberonla mama verdim tekrar memede verdim memeyi almadı bu sefer öyle böyle 2 ay 20 günlük olduk kesmeden vermeye çalışıyorum ama artık almıyor ayakta zıplayarak emiyor tabi onuda bıraktı ne yapacağım hiç bilmiyorum başından geçen var mı ? ayakta kucağımda emzirmeden boyun düzleşmesi oldu bilen bilir felaket bir şey