Sibellaa8 Saç bakımı için e vitamini ampul ve bepanthen ampulü karıştırıp da sürülüyormuş ama ben şampuan aldım promix ona koydum. Demir ve d vitamini hap kullanıyorum. D vitamini haftada 2 kere b12 iğne de haftada 1 kere yaptırdım
Sibellaa8 Mucizem_06 Saç bakımı için e vitamini ampul ve bepanthen ampulü karıştırıp da sürülüyormuş ama ben şampuan aldım promix ona koydum. Demir ve d vitamini hap kullanıyorum. D vitamini haftada 2 kere b12 iğne de haftada 1 kere yaptırdım
Mucizem_0809 Aysedrmz hadi yaa ona güveniyodum yorumlar falan çok olumluydu 😒 artık eczaneden aktardan bişeyler alıp karıştırıp sürecez saçımıza
birkucukatahan Nisasevgi benimde oyleydi 5 bucuk ayligiz ve yeni yenj basladi dökülmemeye kafamin ön taraflari acildi 😄 kel olacaz yakinda 😄 hormonlardan dolayi dokuluyo eski haline donuyo horminlar ondan 😄😄