Bebeğim 5 aylık. İlk 4 ay çok fena döküldü. Alnımda açılmalar başlamıştı kulak çevremde saç kalmamıştı. Hafta bir sarımsak yağı (keskin ağır kokanlardan) (karden marka) kullandım. Birde soft plus diye bir şampuan kullandım. Çok şükür bir aydık çok rahatım. Sadece banyoda 3-5 tel düşüyor -ki o da normal zamanda bile olur yani