Prens3456 Bu konu şöyle mesela benim kızım tuvaleti 3 yaşında kreşe başladığında öğrendi yani o konuda o özel okulun hakkını yiyemem iki günde öğrendi bezle başladık normalde biz. Ama devlet okullarında tuvalet işini çocuklar kendileri yapıyor. Bununla ilgili bu seneki öğretmenimiz ilk toplantıda söylemişti artık 5 yaşındalar ve mahremiyet açısından biz götürmüyoruz diye. Devlette bu konuya daha çok önem veriyorlar, özeller biraz daha bakımevi gibi yani okul gibi değil. Bide şu var özel kreşlerde sınıf mesela 10-12 kişi en fazla, ama devlette 24-25 civarı ve tek bir öğretmenin çocukları tuvalete götürme gibi bi şansı olamaz malesef 🤷🏼♀️ imkanınız varsa eylül döneminde devlete verecekseniz o zamana kadar biraz biraz öğretebilirsiniz belki yazın falan bilemedim yani 😳