Prens3456 3 yaş ve 4 yaşta özele gönderdim hemde şubeleri olan iyi okullara. Bu sene devlete gönderiyorum kızımı Eylülde 1. sınıfa başlayacak inşallah. İnanın özele vermek zorunda olmasaydım kesinlikle en başta devlete verirdim. Öyle iyi bir öğretmene ve okula gidiyor ki bu sene çocuk kendine geldi resmen 🌺 Özelde hergün gitmek istemiyorum diye ağlayan kızım bu sene haftasonu geldi diye üzülüyor bazen 🤗 Kesinlikle devlet öneririm, ama öncelik öğretmen araştırıp ona göre vermeniz tabiki. Şöyle de bir durum var biz yaşadık, bir öğretmeni çok duyduğumuz için o okula yazdırdık kızımı ama tam okul açılacağı zaman o öğretmen başka bir okula müdür yardımcısı olarak gitti, bize ilçeden bir öğretmen geldi, önce çok düşündürdü bu konu bizi ama sonra çok sevdik. Şimdi diyorum ki şansımız varmış da ona denk gelmişiz iyiki çok çok memnunuz 💕