Milo ayrilbacim ben 15 gün ksdsr geciktim canm inşallah sende olursun sıkma canını stress daha da geciktiriyor
ayrilbacim Milo aynısını eşimde dedi streslendikce düşündükce olacagin varsa da olmazsın diye de gene de korkuyorum 😮💨
Deletedmom_113 ayrilbacim geçen ay 1 hafta gecikme yaşadım mevsimsel olabilir yeni emzirme kaynakli olabilir bende çok korkmustum
ikioglanannesi__ ayrilbacim ya ben de 11 gündür adet olmadım hiç düzensiz olmadı benim adetlerimde ama test yaptığım da hep negatif çıkıyor acaba şu sıralar çoğu kişi de de adet olamama durumu var mı
Esooo56 ayrilbacim bacımmm bende regl olmadım hala önceki regl süresinden bugüne 41. Gün bugün oğlum da 11 aylıkk korkuyorum belim ağrıyor 1 haftadır uykum geliyo devamlı ve iştahım çok arttı test yapmaya benim de popiişim yemediiii😩😩🤔
bizdejantikizlardik ayrilbacim Aynen canım hastaneye gitmiştin yalancı diye geri gelmiştin hatırlıyorum 🥲
Sarikuzumalp ayrilbacim Olur olur bekleyin bende test yaptım 8 gün ilk kez gecikti çünkü 9.gün oldum 😊
Deletedmom_113 ayrilbacim ondan kaynaklıdır muhtemelen bir hafta geciktim yikandim 13 gün sonra tekrar ara kanama gördüm 1 hafta korktum hemen doktora gittim tamamen emzirme kaynakli dedi doktor bozuyormus adeti
Deletedmom_113 ayrilbacim bir test yap için ferahlasin maydanoz suyu filan iç söktürücü yerine geçer ayrıca Türk kahvesi de tüketiyor musun onunda adete etkisi var
atam1938 ayrilbacim nurboş için de erken ama benimki 4 gün gecikti dün test yaptım bişey çıkmadı bakalım genelde aynı günde olurdum ama 1 hafta daha gecikirse tekrar yapıcam 😔 eğer hasta olursam spiral taktırmaya gidicem hep erteliyordum