ayrilbacim yeni adet olmaya basladigin izin norml olabilir Hayırlısı olsun ,iki bebeğimde de günü gününe saati bile gecikinde hemen anladım hamile olduğumu 😅 normlde sabh vakti bn uyurken gelir hiç şaşmaz ikisinde de sabah gelmedi akşami zor ettim ve sonuç hamileyim 😅