MorVosvos aynn doğru söylüyorsunz. Bide çevre çok etkiliyor hemen yapıştırıyolar damgayı. Yok bu niye böyle yok şunu niye yapamayo. Doğrusunu bilsen dahi bi zamn sonra acaba mı diyorsun acaba haklılarmı bi sorun mu var diyor sun. Bnm diğer oğlum da herşeyi geç yaptı 4 aylık baş tuttu 8 aylık oturdu 12 aylık yürüdü ama yürümesi zamnnda oldu. İki çocuğumda 36 37 hafta aralığnda doğdu. Şuan ki bebeğim 4.5 aylık ken tam anlamıyla başını tutabldi. Doğduğundan beri ayağı titrerdi bn o sebep le 3.5 ayından nörolojiye götürdüm bunda bişey yok ama tedbiren tomografi çekelim dedi birşey çıkmadı. 4.5 ayında gittik en son kontrol için bu çocuk kafasını tutuyo dedi yâni insanlara göre tutmuyor glsede muayane de tutuyo du. Ama bizimkinn b12 si çok düşük tü ısrarla ben tahll yaptrdım ve takviye başladık 1 hafta sonra başini da tuttu dönmeye de başladı. Nöroloji 8 aylık olunca oturmazsa 18 ayında yürümzse getr dedi. Şuan dediğim gibi 8 aylık tam ama devrilmeleri bitmedi. 9. Ayını bekliyorum çocuk doktorları 9 aya kadar zamn tanıyor