tiggerwinnie öncelikle geçmiş olsun ve sakın korkmayın, doğal olarak geçireceğiniz psikolojik süreçler olacak fakat gayet normal. Çok önceden çok yetenekli güzel ve bi o kadar da tatlı serapral palsili bir kız tanımıştım, zor olsada oda bir çocuk ve diğer çocuklardan hiçbir farkı yok önemli olan sizin desteğiniz ve yanında olmanız, zorlandığınız her an çevrenizden yardım almaktan çekinmeyin, eğitim ve terapilerle çok güzel ilerleyebilirsiniz sağlıcakla büyüsün yavrunuz ve hep mutlu olsun inşallah