kanalize suan 11 yasında düzelmedi. Şimdi ikinci kızımda yürüteç kullanmayı düşünmüyorum. Doktorumuz da önermedi.. Hoppalayı da cok önermiyorm ama cok zorsa kalırsanız 15-20 dk hoppalaya koyanilirsiniz dedi. Ama yürüteç kesinlikle önermiyorum dedi. İlk kızımda omurga bakımından bozukluk olmadı, bacak çarpıklıgı da olmadı ama parmak ucunda yürümesi gecmedi malesef. Ben boyunu da tam ayarlıyordum.