Esross10 kanalize kullanmamak için çok direndim ama oğlum yürümeyi çok seviyor sürekli onu yürütmemi istiyor diye 8 aylıkken bi arkadaşımızdan ödünç aldık. Gün içerisinde ara koyuyorum ama çok sevmiyor elinden tutup yürütmemiz daha çok hoşuna gidiyor. Yürüteç kullanmadan önce ayağını yere tam basıyordu hiç parmak ucuna basmazdı ama kullandıktan sonra arada bir sanki parmak ucunda yürüyor gibi geliyor.
kanalize Esross10 yüksekliğini iyi ayarlamak gerekir üç kademeli oluyor bazıları bende gözlemdeyim şuanda tam basıyor üzerindeyken
Gkcsl kanalize ben kullandim ama gun icinde az az nefes almak adina kullandik tualete giderken koydum vs fazla degildi acikcasi herhangi bir problem de yasamadik 10. Ayda yurumeye basladi yurudukten sonra zaten hic kullanilmadi
Annesi23 2_prens_anneesi bende buna anlam veremiyorum hep böyle derler ama mesela yürüteci çok yüksekte mi kullanmıştınız acaba çünkü ben kızıma kullandım ayağı yere tam basacak şekilde ayarladım hiç parmak ucuyla itmedi kendini ayak tabanıyla itti öyle parmak ucunda yürüme falan da olmadı tabi . Bunun doğrusu nedir acaba
2_prens_anneesi Annesi23 evet yüksekte tutmuştum.Dogrusu çocuğun ayağa basabilecegi şekilde.Benim eşim ayarlamisti oğlumda çok sevmisti baya uzun süre binmişti..
elvin19 Kullanmayı düşünmüyorken mecbur kaldım kullandım zararlarını duymuştum ama hiç birini yaşamadık. 11 aylıkken ayakları yere tam basarak yürümeye başladı😊
Deletedmom_113 kanalize olabilirdi ama ben çevremde böyle bir sorun görmedim kızımda içinde o hicparmaklarini kırmaz parmak ucunda yürümez düz ayak tabanına basar gelir peşimden
mucizem10 kanalize 5.ayinda kullanmaya başladım neredeyse 10 ayını doldurdu öyle bıraktık şuan 14 aylik Bi kaç adım atmaya başladı ben Bi sıkıntısını görmedim aksine çok rahatlık oldu bana ama günde 15 dk yi geçmedi hiç
Esross10 kanalize yükseklik ayarında sıkıntı yok ama bazen parkede yürümek yerine kendini ittiriyor belki de ondan kaynaklı genelde hızlı gitmek istediğinde parmak ucunda yürüyor
kanalize Dokuzkasimbebesi bizimkide 8 kasım doğumlu hiçbir şey kesmiyor herşeyden çabuk sıkılıyor aldım mecburen bende ama onda da durmuyor
kanalize Dokuzkasimbebesi bir iki dolaşıyor evi turluyor aslında yürümeyi seviyor ama çabuk sıkılıyor mızırtı başlıyor
anonim33 kanalize 7 aylıkken bindirmeye başladım şuan 8 aylık çok fazla bindirmiyorum yada durdurmuyorum en fazla 15 dk zaten sıkılıyor şuan bir sıkıntısı yok
LadyGaddar kanalize Ben iki cocugumada kullandım emeklemeye başlayınca bıraktım, Bi sorun olmadı şükür,Bebişinizde biraz düzelme var mı yani uykusunda falan durumunuz nasıl hersey normale dönmüştür inşallah
kanalize LadyGaddar pek değişmedi canım diş çıkmak üzere onun sancılarını yaşıyoruz uykusu aynı yok gibi bugün sürekli çığlık çığlığa ağlıyor hafif ateşi vardı soydum calpol verdim zıbınla sallıyorum hafif hafif dalmıyor ama gözü kapalı ben artık bitik tükenmiş hissediyorum
alin12_ kanalize ilk kızımda kullandım. Ayakları yere tam degmesine rağmen suan 11 yasında hala parmak ucunda yürüyor 🙈ve cok geç yürüdü.