Miray61merve Bir_tirtilannesi benim bebeğim 16 aylık 1 ay önce falan ayırdım ama sürekli bir endişeli yatıyorum.😂 Kesin kalktığı saatleri biliyorum artık.ilk 2 hafta falan ben de onun odasında yerde yattım onu beşiğinde yatırdım gece uyandigi an yanında olduğumu hissettirdim
Mutlubiri_ Ben 8 aylık iken ayırmıştım tabi hasta olduğu zamanlar yanıma alıyordum çok şükür bir sorun yaşamadım kendi odasında daha uzun uyuyor ve mutlu uyanıyor diye düşünüyorum 💐
Bir_tirtilannesi Mutlubiri_ herkes ne kadar da erken ayırmış 🙂 ben eğer hamile kalmasaydim 2 yaşına kadar yanımda yatar diye düşünüyordum. Nasıl olurda bensiz başka bir odada yatar diyordum ama ayırmak en dogrusuymus 🌸
1anne1 Bir_tirtilannesi ben 7 aylıkken ayırdım kamera aldım sabaha kadar açık başucumda kık dese onun kık sesinden daha çok duyuyoruz kapılarımız açık ayırma sebebim belimde uyuyamıyordu büyük yatak aldık orda yatıyor korumalı birde sabah alarm sesi veya gece işle alakalı gelen telefonlara uyanıyordu bizden çok kızımız için ayırdık ve hiç zor olmadı onun rahat uyuması için herşey
Bir_tirtilannesi 1anne1 mantıklı aslında bizimde öyle şuan kızım 11 12 gibi uyuyor gece ve odaya parmak ucunda giriyoruz telefonlar sessizde oluyor ama sabah alarm sesine uyanıyor 😬 odasını ayırmak en mantıklı olanı sanırım
Burcuskovski Ben bir yaşından sonra ayırdım vicdanen rahatsınız bebekler çok hissetmeden ayırmanın iyi olur ama bence en az 1 yaşı bekleyin Bir_tirtilannesi
Bir_tirtilannesi Burcuskovski 3 hafta sonra 1 Yaşına giriyor canım ben odayı hazirlayasıya 1-1.5 ayı geçer
Bir_tirtilannesi eminnnee evet bebek içinde anne içinde rahat olur aslında. İlk zamanlar bende zorlanacağım gibi 🥲
arenbeyinannesi Bir_tirtilannesi Rica ederim kuzum Rabbim kolaylık versin iki bebeğinede sağlık sıhhat versin inşallah ♥️🫶🏻
Bir_tirtilannesi arenbeyinannesi aminn çok teşekkür ederimm rabbim bütün evlatlarımıza uzun ömürler versin inşallahhh 🥰🌸
Buse_asya23 Kumsaliko ayirmak icin uykusunun tam duzene grmesini beklemeyeyimmi ? benim kizim 15 aylik ve geceleri 1 milyon kere uyaniyor hala
Kumsaliko Buse_asya23 emdiği içindir o. Beklemeyin ayırın . Ben 2-3 kez gidiyordum emzirmek için . Ayırınca rahat oluyor. 15 ayında memeyi kestim. Deliksiz uyuyor
Buse_asya23 Kumsaliko benimki emmiyorda ama bu sefer her ses geldgnde odasina mi gdecem o daha byuk eziyet olmaz mi
Kalbenbagli Bir_tirtilannesi merhaba öncelikle bebişinizi sağlıcakla kucağınıza alın benim kızımla oğlum arasında 19.5 ay var bende çok kararsız kaldım ayırmak istedim kızım odasında yataın iatedim ama kıyamadım dedim oda küçük daha yatsın yanımda 2 beşik var odada hâla ikiside yanımda yatıyo ve birbirlerinin seslerine okadar alışkınlarki asla birbirlerinin seslerinden uyanmıyorlar
busrasoycann Bir_tirtilannesi selamlar benim bebeğimde 1 yaşına 2 hafta önce girdi yeni ayırdım odasını ilk 3 gün bende onunla yattım bugün ayrı kendi odamdayım ama gece zaten sık uyanıp emen bir bebek ne yapacağız bakalım