Bir_tirtilannesi ilkini 6, ikinciyi 4 aylık ayırdım. Gece uyanınca duyup yanına gidebiliyorum. Ranza var şuan 4 yaş ve 8 aylık oğlum aynı odadalar. Bence böylesi daha sağlıklı. İlk önce gündüz bi kaç gün sonra gece odasına geçirin. Bebek doğunca beni attılar olmaz doğana kadar alışır hem. Çünkü iki bebek birbirini uyandırır çok zor olur sizde eşinizle uykusuz kalırsınız gününüzü etkiler 😊