rukenzeyno rukenzeyno hamilelik olabilir mi ilk iki test yaptım silik çıktı kan ve ultrasonda çıkmadı bende 5 gün sonra tekrar yaptım test silik çıktı sizce hamile miyim adetime bi hafta var
rukenzeyno bebegiminbesigicamdan bende bunu anlayamıyorum işte 5 gün sonra tekrar test yaptım yine silik çizgi cıktı
bebegiminbesigicamdan rukenzeyno saglik ocaginda falan mi yaptirdiniz hastanede doktor mi yapti tahlili
uzun02 edaylmazz ben idrar testi yaptım çıkmadım cuma günü kan verdim kan testinde hamile olduğum çıktı
rukenzeyno Elif0636 çok teşekkür ederim 🥰bir farklıyım şuan bir kızım var 22 aylık inşallah çok fazla zorlanmam