edaylmazz Kızlar üç kere gebelik testi yaptım üçünden de silik çizgi çıktı bugün sabah kan verdim sağlık ocağında yarına cıkıcak gebe ola bilir miyim hastalığımdan gecikme olmadı bugün olmam gerekiyordu ama henüz olmadım kasık ağrısı var akıntım da var
Elif0636 edaylmazz silik olsa bile hamilelik vardır beta hcg yi bekleyin tabi emin olmak için hayırlı olsun
ipeksiiimom edaylmazz silik çizgiyse gebesiniz demektir, yeni olduğu için henüz cok belirgin değildir ama kan testinde net çıkar hayırlı olsun
1Umut edaylmazz bende silik çizgiyle öğrendim hamileliğimi.Hadi bir test bozuk diyelim 3 ü de bozuk değildir.Yani yanılma payı yoktur diye düşünüyorum.Hamilesiniz 🥰
Ebrubulut Elif0636 benimde 3 ay önce adetim 2 gün geciktigi için test yapmıştım silik çizgi çıktı ama 1 gün sonra normal adet olmuştum gebelik yoktu her silik çizgi gebelik değildir bence
lAmMelodi Elif0636 Benim bir ara silik olmuştu 4 5 gün sonra adet olmuştum o neden ola bilir peki🤷🏻♀️
edaylmazz edaylmazz üçünü de bir gün ara ile yaptım hepside silik çıktı erken gebelik testlerinden yaptım
yasemin1812 edaylmazz Yeni gebesindir benim de silik çizgiydi ve adet olacak gibi kasıklarım ağrırdı ama yine de en doğru sonucu kan testi verir , ben hamilesin gibi hissettim💗