linatugce Adatanis peki emziriyor musunuz ben de 2.5 ay sonra regl oldum çok fazla sütüm gelmiyor acaba ondan dolayı mı diye düşünüyorum
bitboylum DevosMom allah kolaylık versin ben yıllardır ağrılı yaşarım henüz regl olmadım o yüzden çok korkuyorum
Ogibuse Syseyzey 1 yıl normal 1 yılı geçenler bile oldu etrafımda testleri normal olup sonradan adet olanlar ben 40ım çıktı ertesi gün adet oldum korkma yani normal birşey 🥰
Asuoyku Ayseee60 Emziriyorsaniz normal deniyor ama ben 6.ayinda ilk adetimi oldum şuan 8 aylık sonrasında olmadım doktoruma sordum gel bı adet söktürücü yazayım dedi.isterseniz sizde bir sorun
Deletedmom_216 Syseyzey sezeryan sormasi kanamaniz ne ksdar surdu. Ben dogum yapalı 28 gun oldu haka azar azar geliyo hata bi gun bazen gelmiyo hic sonra gelmeye devam ediyo ne kadar sure daha gekicek ya oed takmaktan skildim artik
ressammom Deletedmom_216 Benimde öyleydi 55-60 gün öyle sürdü ardına regl olmadım henüz şuan bebeğim 3 aylık
Mewtwo 10 ay sonra oldum. 11 ayda yine olmadım. Stresli bir bekleyişti. 12.ayda tekrar oldum şükürler olsun. 😂