bitboylum genç kızlığımdan beri hastanelik olacak kadar çok sancı çekerdim defalarca bayılıp düştüğümde oldu ama çok şükür sezeryandan sonra karın ağrılarım gözle görülür derecede azaldı tamamen bitmedi malesef ama yok denebilecek derece azaldı ama sezeryan doğumlarda sanırım sırt ağrısı olurmuş sezeryanden sonra her reglide sırtım ağrır ama karın ağrısından bin kat iyidir bence🤣