seros48 sadece ebeler olsa bide toplum baskısı 🥺 ben sadece mama veriyorum mesela ona rağmen tombul bi bebek değil çünkü iştahsız . İstediğini kadarını içiyor . Etrafta herkes ayyy bu çocuk çok zayıfladı ver biz bakalım gibi saçma cümleler kuruyorlar !! Halbuki ben yesin diye türlü türlü şeyler yapıyorum oyunlar oynuyorum , o kadar yorucu ki . Mama zamanı gelince ben strese giriyorum artık . Bide kv faktörü var . Neyseki uzakta ama görüntülü arayınca bile ver yesin diyo ! Allahım zaten 5 aylık sanki yemek mi yiyor , mama veriyorum aldığı kadar işte . Sanki çocuk aç ağlıyor da ben diyet yaptırıyorum kafayı yicem . Bide ek gıda döneminde 1 ay sonra orada olacağız inş saçma sapan çocuğumun ağzına bişey sokmazlar. Reflüsü var bizim yediklerimizden asla verilmeyecek diyorum , hala diyo ki çorbanın suyunu ver biraz !! 5 gün kalacağız allahtan ama çabuk geçsin diye dua ediyorum şimdiden