aleynax 4 aylık oldu bir ay da sadece 300 gram almış 6.300 olmuş doktor mama verme dedi az değil mi ya
ecedurucbkc aleynax biraz az almış ama kilosu iyi. Hareketlenmeye başladıkça daha az kilo aliyolar normaldir. Bu ayda meme reddi de basliyo belki ondandır ya da diş ağrıları vardır. Doktor mama başlama dediyse başlama sonra memeyi bırakmasın
NeclaLeylaCeydaOhnealaneala aleynax Az değil,bu ay 300 gram alması gayet normal. 3 aydan sonra kilo alımı İlk 3 aya göre yavaşlıyor diyorlar Hiç duymadın mı? @SiprayiL
seros48 aleynax benimde kizim 4.ayda 200 gram almış sadece nerdeyse hiç almamış moralim çok bozuldu 2700 doğmuştu biraz minyon Bi kız ama bu ay hiç almamış çok üzüldüm
Nurcan03 aleynax 4. ay birçok konuda sizi zorlayacaktır. Uyku gerilemesi, meme reddi, ilk dişler, az kilo alma hepsi bu ayda başlıyor. Normal kilo almış merak etmeyin.
aleynax ecedurucbkc 3 ay 20 günlük olana kadar meme reddi yaşadık sonra düzeldi büyük ihtimal ondan oldu bide çok hareketlendi dönmeye de başladı
ecedurucbkc aleynax ikisi birden denk gelince az almıştır ama kilosu gayet iyi. Kızım 9 aylık 2 ayda 400 gram almış daha da azaliyo artık
NeclaLeylaCeydaOhnealaneala SiprayiL Ben de seni özledim valla🤣 göremiyorum Artık pek , Gözlerim seni arıyor diyebilirim 🫶
Badem4242 seros48 bizim reflü vardı iki ay üst üste 300 350 gr aldı çok üzülmüştüm ama 4 ayda toparladı . Bazen red dönemleri oluyor ona denk gelmiştir üzülmeyin . Bizimki yine öyle bi dönene girdi 1 haftadır yemiyor 🥺 ahhh keşke artık bi düzenleri olsa insan kafasına takmadan edemiyo
anneliksevinci seros48 benim de oğlum 2650 doğdu 4 şubatta bu ay az alıyor 4 haziranda götüreceğim doktora size ne dedi doktorunuz
seros48 Badem4242 evet inşallah toparlar en kısa sürede dönemsel olabiliyor galiba ebede hiç almamis diye üst üste söyleyince kızıyor insan napayim yani çocuğumu aç mı bırakıyorum ben
aleynax Nurcan03 meme reddi var emerken iki üç dakika emiyor sonra sesler çıkarmaya başlıyor eee bakıyorum süt geliyor yutkunma sesleri falan ama ağlaıyor sonra işte bide hareketlendi baya da dönüyor falan
Alyaafra3017 aleynax canım benim bebeğimde sadece 400 gram aldı 4 aylık olduğunda sanırım fazla hareketlendiği için sütüm yetiyor bezi normal huysuzluğu yok aç olsa huysuz olur
aleynax Alyaafra3017 normal zamanda huysuzluğu yok gayet gülüyor lynuyor ama emerken çok huysuzlanıyor
Ardenaden aleynax bnmkide ayni bazen guzel emiyor bazen huysuzlaniyir sktırıyorum sut geliyor bazende gzulce emiyor ama bzmda kilo alimimz dusuyor artik
seros48 anneliksevinci Bende daha gitmedim doktoruma 5.ayda gideceğim hem rota aşimiz var meme+mama gitmeye karar verdim baktim böylede işe yaramamissa çocuğun bünyesi böyledir diyeceğim