Çocuk bu düşebilir 😄 ay saka bir yana ilk düştüğünde bizde korkup acile gitmiştik ağız bölgesinde kanda vardı. Çok şükür temiz çıktı alt dişi üst damagi parçalamış. Doktora geçer mi bu demiştim adam gülüp geçmişti daha dur neler geçecek demişti. Ve bir kaç kez benimde yüreğim dalmış düşme sesine kalmıştım. O yüzden diğer düşmeler de daha hafif atlatiyorsunuz. Melekler koruyor çocuklarımızı öyle düşünüyorum