Benim oğlum da annemlerdeyken yataktan düşmüştü, yatak da epey yüksekti. Hemen acile götürdük. Bi sorun çıkmadı çok şükür.
Doktor da belli süre daha uyutmayın, şiddetli kusması falan olursa tekrar getirin demişti. Bir şey olmadı eve döndüğümüzde.
Düşerken neresini vurduğunu görmeyince emin olamıyor insan. Götürün mutlaka acile. Bir sorun yoktur inşallah 🙏🏻