Dün 11 buçuk aylık bebeğim 1 metre yüksekliğinde yataktan düştü çok az ağladı eşim işteydi 1 saate geldi acile götürdük alnında şişlik kızarıklık vardı doktor şişlik hoşuma gitmedi tomografi çekelim dediler tomografi ye babası ile girdi ben emzirdiğim için onla durmamış kalkamaya çalıştığı için net çekilmedi ama genel durumu iyi kusma vs olmayınca iyi bi sıkıntı görünmüyor yinede 24 saat gözetim altında kalsın dediler o sırada bebeğim uyudu uyandı emdi baktık iyi imza atıp eve getirdik çok şükür bi sıkıntı olmadı ama riske atmamak lazım önce çok okumuştum kusma nöbet hali olmayınca takip edin diyor herkes ama bence ivedilikle götürülmeli vücudunada bakılıyor başka yerinde kırık çatlak ağrı varmı diye