Dmta Kızlar selam bebeğim koltuktan dustu çok alçak mesafe alnını çarptı 2saat oldu bı tuhaflık yok ama içim rahat dgl😢😢 şuan uyuyor bekliyorum bende
Barandilan Dmta telaş yapmayın güzel anne her annenin başına gelen şeylerden biri bende oğlumda yaşadım malesef eğer susmayan bir ağlama kusma gözlerde kayma gibi bi sıkıntı yoksa telaş yapmayın gözetim altında olun 24 saat ara ara uyandırıp yoklayın Allahın izniyle hiç birşey olmaz onla geçmiş olsun 🙏
aura_meselesi_bu_sekerim Barandilan benimde bebeğimde kanama kusma bulantı yoktu ama acil de KAFATASINDA ÇATLAK çıkmıştı…. Siz bunun teşhisini nasıl buradan koyup da bu annenin içini rahatlatabiliyorsnz? Mesela ben o sorumluluğu alamam almam. Ya bise varsa ?
kubra00k Kaç aylık? Çok uyumasına izin vermeyin. Gözlerde kayma, ağızda kan. Bunları görürseniz ambulans çağırın
Barandilan aura_meselesi_bu_sekerim annenin suçu mu var da burda anneyi neden rahatlatıyosun gibi bi kelime kullanmışın pardon ???? Herkesin kendi deneyimlerini belirtmesi gereken bi platform burası farkındasınız demi ? Bende deneyimimi belirttim sen al ya da alma bu benim problemim değil ben yaşadığımı söyledim anlattım . Haddinizi aşmayın!
tugba12tugba aura_meselesi_bu_sekerim merhabalar çatlak olduğu nasıl anlaşıldı dışardan bakınca belli oluyormuydu
aura_meselesi_bu_sekerim Barandilan ne olursa olsun buradan Aaa evet bulantı kusma yok tmm ya bise yoktur DİYEMEZSİNİZ… Anneyi tabi ki suçlamıyorum zaten onu suçlamak haddim değil ama sizde bu kadar rahat konuşmak buradan teşhis koymak yetkiniz değil
Barandilan aura_meselesi_bu_sekerim cahille girme münakaşaya, ya sinirini zıplatır tavana ya da yazık olur adabına demiş mevlana 🙂 yazdığımı tekrar okuyun ALLAHIN İZNİYLE BİRŞEY OLMAZ DEDİM kendi teşhişimle birşey yok demedim
123607_ aura_meselesi_bu_sekerim bende de bu belirtiler yoktu böyle seylerde acile götürün hemen imkanınız varsa travma zaten çocuk bebek öncelikleri var
aura_meselesi_bu_sekerim 123607_ benimde bebeğim düşmüştü Ve bu belirtiler asla yoktu ama ben pimpirikli olduğum için götürdüm ve kafatası çatlak dediler O yüzden bence belirti aramamak lazm
Marsila aura_meselesi_bu_sekerim Kuzum çatlak olur ise ne yapmalı ne öneriyor doktorlar ben 2 kere götürdüm doktorlar gerek görmedi röntgene tomografiye içim hiç rahat değil kötü düşmüştü yavrum 😔
gurbetteanne10 aura_meselesi_bu_sekerim Allah korusun bebek düştüğü zaman kucağına alırsın hastaneye koşarsım buraya girip yazmak nerden akıllarına geliyor anlayamıyorum daha geçen bu yorumu birine yapmıştım
123607_ Marsila bende ilk düştüğünde çektiler sonra kontrolde elle kontrol etti kaynamaya başlamış dedi radyasyona sokmayalim hayatı bi riski yok farklı bisey olursa getir 3. Ayda kontrole getir dedi başka doktora götürdüm baya iyi bi doktor bakmadi bile eliyle yokladı eski tomografiye baktı tabi bu doktora 1 ay sonra götürdüm riskli değil dedi ve kafada kırık catlakta bisey yapamıyoruz gözlem altında düzelmesini bekliyoruz dedi
Dmta Arkadaşlar şuan geceden beri bir sıkıntı yok şükür gece götürdük temiz çıktı hepinize teşekkür ediyorum lütfen dikkat edin saniyelik bir dusmeydi Rabb’im bebeklerimizi korusun
Marsila 123607_ Anladım Canım çok geçmiş olsun kıyamam kuzuya Allah evlatlarımızı korusun malum biz bazen dikkatsiz olabiliyoruz. Kendime ne çok kızdım günlerce keşke sütten ağzım yanmasaydı da en başında düşünseydim ama boş. Başımıza gelecek varmış. Rabb’im korudu resmen
123607_ Marsila ben düşmeden önce o kadar mantıksız bisey yaptimki aklımı sanki almışlar benden o an öyle biseydi yani
Dedektifgadget tugba12tugba belli olmaz sanırım ağlıyor mu ? Geçen kızım düştü götürmedim ben çekmiyorlar hemen takip etmeniz gerekiyor ve ne sertlikte düştü buda önemli
tugba12tugba Dedektifgadget pusetten halının üzerine yüz üstü düştü puset yerdeydi kemerlerini açmışım farketmedim puseti kaldırınca yüz üstü düştü kaç aylık sizinki
Dedektifgadget tugba12tugba o düşmeden birşey olmaz inşallah herhalde tabiki en iyisini doktor bilir benim kızım koltuktan yastığın üzerine doğru yüz üstü düştü dudağı patladı sadece ama götürmedim takip ettim normaldi hep 9 aylık 9 ayın içindeydi düştüğünde