rabiakumsal yok canim doyman lazım benm tabagim büyük servis tabağında dolu dolu oluyor ben hep öyle yiyorum bak şuan leslie yaptim tarçınlı kahve içiyorum 2 kayısı yanına da. Akşam 5 de bugün 2 kepçe mercimek çorbası yanına 1 tane dolma biber sonra oğlumu parka götürüyorum orda da oturmuyorum devamli yanında kosturuyorum derken kilolar gidiyor canim