pinkooo_02 boy olarak oğlum çok gerideydi yaşıtlarına yetişti şükür ben dönem dönem kullanıyorum oğluma, sürekli vermiyorum vitamin birikimi olmasın diye 1 şişe bitiriyoruz bi kaç ay verip tekrar başlıyorum, yatmadan önce verilince daha etkili oluyor