Canım benim bebeğimde 34+2 günlük doğdu. 5 gün küvezde kaldı bir gün beni anne bebek uyum odasına aldılar orada hemşire bu 30 cc yi her 2 saatte bir içireceksin çok rahat içer dedi ama kızım zaten çenesi kuvvetli olmadığı için yoruluyordu 10 cc kadar içince bende sarılık olmasından korktuğum için emerken uyuyakaldığında yada yorulduğunda biberondan ağzına küçük küçük sıkıp çenesini yukarı doğru ite ite bitirmesini sağlıyordum. Uyurken ağzını açmıyordu yanaklarını hafif sıkarak iki taraftan ağzına veriyordum biberonu bir on gün böyle yaptım. Şimdi daha rahat kendisi bitiriyor çok şükür ancak gece uykusu çok derin halen öyle yaptığım oluyor geceleri. Yaptığım doğru bir yöntem mi bilmiyorum ama çok şükür böyle kilo kaybetmedi kilo aldı