diapmelka catcilek ben Danone vardı küçük paket yoğurt onu maya diye kullanmıştım ilk başta. Süt çok sıcak olunca da eksi oluyor. Çok uzun saat tutunca da eksi oluyo. Ya da mayalandır😅