Kızlar dün pazardan süt ve mayalamak için kese yoğurdu aldım bugün ilk kez bebişe yoğurt tattıracaktım neyse ben sanırım bir yerde yanlış yaptım bu yoğurt pazardaki kese yoğurduyla mayaladığı için mi biraz ekşi oldu çünkü o yoğurtlar ekşimtrak oluyor ya biraz yoksa 8 saat mayaya bıraktım o mu çok gelmiş olabilir? Yoğurt taş gibi oldu orada sorun yok ama ekşi yani anlamadım neden oldu