Benim doktorum canım hissediyor musun dedi evet dedim hemen uyuşturdular, yetmedi öyle bir dikiş atıcam ki hiç belli bile olmicak dedi gerçekten de hiç iz kalmadığı gibi 15 gün sonra acı macı kalmamıştı. Sizin için çok üzüldüm tekrar doktora gidin geciktirmeyin