Kızlar doğum yapalı 43 gün oldu ama benim dıştaki dikişlerim doğumdan 5 gün sonra açıldı ve tekrar dikiş attılar dikiş atan doktor beni uyuşturmadan dikiş attı 4 tane dikiş attı ağlaya ağlaya bitmesini bekledim çok kötü bi travma olarak kaldı bende ve şuan sonradan atılan dikişlerden vajina girişindeki tek dikiş tutmamış açık duruyor sizce kontrole gitmeli miyim kendisi birleşir mi hiç birleşecek gibi durmuyor ama