Bu anlattığınız eskiden bende kan aldırırken oluyordu. Böyle tüpleri birer birer doldururlarken artık kanım akmayacak şekilde çekilmeye başlar, tansiyon yerlebir, o an titreyerek(böyle üşüme değil de hani kaslar kontrolden çıkar titrer ya öyle) yığılırım , kulaklarımda ciddi uğuldama vücudumda kafamda ağırlık ve soğuk ter. Sonra karıncalanma hissederim yavaş yavaş ayılmaya başlarım. Bayıldığım anda dışardaki sesleri böyle uzaktanmış gibi duyuyorum aslında. Annemin sesini çok duyardım öyle yavrum bayıldı koşun falan diye. En sonra normal doğum sonrası da bayıldıydım, narkozluydum aniden ayağa kalktım bebek odasına bebeğime bakmaya gitmeye, dönüşte küt